Ödemiş: 0 (232) 546 1 546 Tire: 0 (232) 512 34 34 İzmir: 0 (232) 402 50 50

ABANT – KARTALKAYA – GÖLCÜK – ULUDAĞ TURU

(08-10 Mart 2024)

DÜNYA KADINLAR GÜNÜ ÖZEL

3999 TL
  • Yurtiçi Turlar

❤️❤️  DÜNYA KADINLAR GÜNÜ ÖZEL ❤️❤️

ABANT – KARTALKAYA – GÖLCÜK – BURSA – ULUDAĞ

5* RADİSSON BLUE OTEL KONAKLAMALI 

08-10 MART 2024

HER ŞEY DAHİL PROGRAM

08 Mart  2024 Cuma  

Akşam saatlerinde Boyacıoğlu Turizm buluşma noktalarında buluşarak aracında buluşarak yola çıkıyoruz.

09 Mart 2024 Cumartesi Aban Kartalkaya  Gölcük Bursa Uludağ 

Sabah saatlerinde Bolu Abant’a varıyoruz,  Muhteşem Göl manzaralı yapacağımız kahvaltımızın ardından Karlar içinde gölün etrafında yürüyüş yapıyoruz. Ardından vereceğimiz  serbest zamanda göl kenarında fotoğraflarımızı çekilip aracımıza binerek Kartalkaya kayak merkezine doğru yola çıkıyoruz. Kartalkaya kayak merkezine varışımız ile birlikte vereceğimiz serbest zamanda dileyen misafirlerimiz Mini Kızaklar ile kayak yapabilir veya İnanılmaz müzikler ve Muhteşem manzaralar eşliğinde Sıcak saleplerini ya da İçeceklerini yudumlayıp keyfini çıkarabilirler. Bembeyaz Kartalkaya da geçirdiğimiz keyifli zamanın ardından istemeyerekte  de olsa aracımıza binerek Öğle yemeğimiz için Bolunun en meşhur köftecisi Köfteci Hasana gidiyoruz. Yemek sonrası Bolunun simgesi haline gelmiş Kartpostallara eşlik eden Gölcük tabiat parkına gidiyoruz.  Varışımızla birlikte tabiat parkında yapacağımız yürüyüşte bol bol fotograflar çekilip inanılmaz hatıralar eşliğinde  zamanın nasıl geçtiğini anlamıyoruz  Ardından Yaklaşık 1.30 dk yolculuğumuzla  5* Sakarya Radisson Blu & Spa otelimize varıp odalarımıza yerleştikten sonra  akşam yemeğimiz otelimizde alıyoruz.Yemek sonrası Kapalı Havuz ve Hamam Saunadan ücretsiz yararlanabilirsiniz

10 Mart  2024 Pazar Bursa Uludağ İzmir  

Sabah otelimizde alacağımız kahvaltının sonrasında  saat 08:00 de hareket ile  yaklaşık 3 saatlik yolculuğumuzla birlikte  Meşhur  dağımız olan Uludağ’a gidiyoruz serbest zamanda karlar içinde bol bol fotoğraf çekilip dileyen misafirlerimiz teleferiğe binebilirler İsteyen misafirlerimiz kayak yapabilirler. Serbest zamanın arından saat 14:00 de  aracımıza binerek Bursa merkeze geliyoruz. Bursa’nın meşhur İskender menülü öğle yemeğimiz için restoranımıza geçiyoruz. Yemeğimiz sonrası bölgede meşhur Kestane Şekeri alışverişlerimizi tamamlayıp aracımıza binerek dönüş yolculuğuna başlıyoruz. uygun yerlerde verdiğimiz molaların ardından  aldığımız noktalara bırakıyoruz.

 

*****HAREKET SAATLERİMİZ VE BULUŞMA NOKTALARIMIZ İÇİN TURDAN BİR GÜN ÖNCE SİZLERLE İLETİŞİME GEÇİLECEKTİR*****

*****TURLARIMIZDA Kİ ŞUBE YOĞUNLUĞUNA GÖRE ARAÇLARIMIZIN KALKIŞ SAATLERİ DEĞİŞİKLİK GÖSTEREBİLİR*****

*****OTELLERDE  3 KİŞİLİK ODALARDA EK YATAK ATILMAKTADIR  ORJİNAL YATAK KADAR KONFORLU DEĞİLDİR  *****

******* Kredi kartların da İş bankasına 3 taksit, Bonus’a 3 Taksit fırsatı *******

 

Lüks otobüsle ulaşım

1nci Gün Abant’ta Sabah  kahvaltısı

Bolu da Öğle Yemeği

Sakaryada 5* Radisson Blue  Otelde Y.P Konaklama

Bursa İskender Menülü Öğle Yemeği

Kokartlı Rehberlik Hizmeti

Mili Parklar Giriş Ücreti

Zorunlu Seyahat Sigortası

Müze ve Ören yeri giriş ücretleri

Teleferik Ücretleri

Otelde mini bar ve ekstra harcamalar

Yemeklerde alınacak içecekler

Kişisel harcamalar

İKİ KİŞİLİK ODADA KİŞİ BAŞI ;3.999,00 TL

TEK KİŞİ KONAKLAMA FARKI ; 999.00 TL

İKİ YETİŞKİN YANINDA KALMAK ŞARTI İLE : 

0-6 Yaş : 2.999.00 tl

7-10 Yaş : 3.499.00 tl

1-ÖDEMELER

 

A-Kayıt anında rezervasyon bedelinin en az %35’i,kalan bakiyenin gezinin başlamasından en geç 30 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin gerçekleştirilmemesi halinde yapılan rezervasyon iptal edilerek, bedelin %35’i cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir.

 

B-Erken Rezervasyon indirimli hizmet satın alan tüketici, hizmet bedelinin tamamını erken rezervasyon son kayıt tarihine kadar ödemekle yükümlüdür.

 

C-Özel ürün ve hizmetlerde bakiyenin,hizmetin başlamasından en geç 60 gün önce ödenmesi gerekmektedir.Cayma tazminatı I/Ana maddesi ile aynıdır.

 

2-İPTAL

 

1- Acente,gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil eden gerekli yolcu sayısı kadar kesin kaydın oluşmaması ve/veya olumsuz hava koşulları, yol engeli, grev, terör, sis,savaş, savaş ihtimali, öngörülemez teknik hususlar ve tüm mücbir sebeplerden dolayı geziyi iptal veya tehir edebilir. Bu durumda tüketicinin tazminat hakkı yoktur.

 

4. 2- A-Tüketici, hizmetin başlamasına 30 gün kalaya kadar iptal talep ettiğinde ödediği bedelin tamamı kendisine iade edilir.

B-Tüketici, hizmetin başlamasından 29-10 gün evvel sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %50’sini, 10 günden az bir süre kala ise tamamını acenteye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. Tüketicinin tarafından yapılan tarih değişiklikleri  iptal hükmündedir.

C-İndirimli hizmetin iptal/devri halinde tüketici, hizmet başlangıcından tam 20 gün öncesine kadar hizmet bedelinin %50’sini, 7 günden sonra ise hizmet bedelinin tamamını Acente’ye ödemeyi kabul ve taahhüt eder.

 

D-Tüketicinin, kendisi veya 1. derece akrabalarının 10 günlük mutat iştigaline engel olan rahatsızlıkları veya ölümlerini tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak resmi kurul raporu ile hizmetin başlamasından önce yazılı ibrazı, iptal/devir maddelerinin istisnasıdır. Tüketici, hizmetin başlamasına tam 7 gün öncesine kadar acenteyi yazılı bildirim şartı ile turu istediği kişiye devredilebilir. Devralan, bakiye ve devir sebebiyle doğan tüm masraflardan devreden ile beraber sorumludur. Tüketicinin başlanıcını kaçırdığı hizmete iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; acente tüketici adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılamaz. Acente gerekli gördüğü durumlarda tüketiciye bildirmek kaydı ile, ilan ettiği veya kayıt aldığı turları gezinin başlamasından evvel kısmen veya tamamen iptal edebilir. Aynı süre içinde, gezi kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçları ile bunların hareket yerlerinin,programda belirtilmiş ve gezilecek yer olarak gösterilmiş yerlerin ziyaret aralarını değiştirebilir. Tüketici bu değişiklik ve iptalleri kabul etmediğinde, rezervasyonu iptal, ödediği bedeli iade alma hakkına sahiptir.

 

4.3-GENEL HÜKÜMLER

 

1-Bagajın, otele gidildiğinde araçtan alınış ve otelden çıkıştan bagajın tekrardan araca yüklenişine kadar olan süreçte her türlü sorumluluk sahibine aittir. Tüketici seyahat edeceği aracı ve konaklayacağı tesisin tabi olduğu yasa ve teemmüllere uymakla mükelleftir.

2-Sağlayıcının ağır kusurundan kaynaklanan bagaj kaybı veya hasarı durumlarında; tüketicinin sağlayıcıya kayıp veya hasar TUTANAĞI düzenlettirmesi halinde, bagajın içinde bulunan eşyaların maddi ve manevi değeri ile sair vasıf ve özellikleri gözetilmeksizin, gezinin toplam bedeli içinde ulaşıma isabet eden kısmının 1/2’si, kaybolan eşya ve valizin maddi ve manevi tazminatı olarak, Acenta tarafından eşya sahibi tüketiciye ödenir. Acenta, kendisine yazılı olarak kıymetleri ile birlikte deklare edilerek alınmış eşyanın her türlü kaybından, hasarından ve çalınmasından, en çok gezinin ulaşım bedeli kadar sorumludur.

3-Satın alınan hizmete ViZE  iŞLEMLERi ve HiZMETLERi dahil değildir. Boyacıoğlu Turizm Yolcu ile konsolosluk arasında aracı konumundadır. Konsolosluk gerekli gördüğü durumlarda vize vermeme hakkına sahiptir, Vize çıkmaması durumunda ücret iadesi yapılmaz. Yolcunun vize alamaması ile ilgili olarak Boyacıoğlu Turizm’in hiç bir sorumluluğu yoktur. Boyacıoğlu Turizm sadece Aracı kurum görevini üstlenmektedir. Şahsi vize başvurularında Boyacıoğlu Turizm’in herhangi bir yaptırımı ve sorumluluğu bulunmamaktadır. Tüketiciler bu şartları kabul ederek tura kayıt yaptırmışlardır.

4.4-Acente,hizmetin başlamasından sonra meydana gelen mücbir hal, tüketicinin sorumlu olduğu hal ve 3.kişilerin şahsi sorumluluklarından kaynaklanan haller dışındaki sebeplerden sorumludur. Acente sorumluluğu dahilindeki hallerde, tüketici aleyhine olan değişiklikleri TÜRSAB Kütahya Çizelgesi hükümleri uyarınca tüketiciye bedel veya hizmet iadesi şeklinde tazmin edebileceği gibi, aynı zamanda, fiyata dahil olmayan ve gezi esnasında tüketiciye verilen ek ve / veya alternatif düzenlemeler ile de telafi yoluna gidebilir. Ek veya ikame hizmetleri tüketici tarafından alınıp kullanılması, bedel iadesi ve tazminat hakkını ortadan kaldırır.

4.5-Tüketici,rehber,tesis,acente ve ulaşım aracı yetkililerinin satın alınan hizmetle bildirdiği kurallara uyacağını;3.kişilerin can, mal ve huzuruna saygı duyacağını aksi takdirde hizmeti haklı nedenle alamayacağını ve iade hakkının bulunmadığını kabul eder.

4.6-Tüketici, ifa edilen hizmetin kusurlu olduğundan bahisle terk etmesi halinde, turu terk ettiği Acente Yetkilisine ve konakladığı otele sebepleri ile birlikte yazılı olarak bildirmek zorundadır.Aksi halde tüketici turu terk etmiş sayılmaz ve hizmeti alıp kullanmış addolunur.

4.7-Tüketicinin şikayetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak Acente’ye bildirmesi iyi niyetli tüketicinin iş birliği yapma ve özenli davranma borcudur.

4.8-Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu hizmete katılan tüketici(ler) de kendi adlarına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri tüketici(ler)nin bu sözleşmeyi okuyup imzalaması ile, sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar. Acente’nin sözleşmede imzası bulunan tüketici(ler)ye ödemiş olduğu fazla miktar ya da hizmet bedelinin tahsili için rücu hakkı saklıdır.

4.9-1618 SY. Yasanın 12. maddesi uyarınca;paket tur hizmeti satın aldığı taktirde paket turun eksik yada hiç verilmemesi halleri sigorta ile teminat altına alınmıştır. Teminat kapsamı paket tur bedeli kadardır.

4.10-Tüketici, sözleşme konusu hizmetin kendisine veya gösterdiği kişiye ifası için iş bu sözleşmenin geçerlilik kazanmasından itibaren (3) gün içinde acenteye yazılı bildirimle başvuru yaparak ve tur kayıt formu asıllarını acenteye ulaştırarak cayma hakkına sahiptir. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 10 gün içinde hizmet bedeli tüketiciye iade edilir.Fatura aslı gönderilmez ise, KDV ve sair yasal yükümlülükler iade edilmez.

4.11-Acentenin sözleşmeye kısmen ya da tamamen uymaması hallerinde ödenecek tazminatın hesaplanmasından TÜRSAB KÜTAHYA ÇİZELGESİ maddeleri uygulanır.

4.12-Tüketici sözleşme konusu ürünün hizmetin nitelikleri , satış fiyatı ve ödeme şekli ile ifaya ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

 

 

1-Rehberimiz Programını Tamamen Gerçekleştirmek Kaydı İle Programın Seyrinde Değişiklik Yapabilir

2- Triple Odalarda Üçüncü Yatak Normal Yatak Konforunda Olmayabilir. Otel Duruma Göre Misafirlerimize Açılır-Kapanır Yatak ya da Çekyat Verebilir. LÜTFEN ÜÇÜNCÜ YATAK KARARINI SATIŞ ANINDA VERİNİZ.AKSİ TAKDİRDE OTELDE DEĞİŞİKLİK YAPILMAYACAKTIR.

3-İki Yaşını Doldurmuş Her Bireyin Otobüste Koltuk Alması Zorunludur. Otobüslü Turlarda 0-24 ay Çocuklardan Ücret Alınmaz. Eğer Çocuklar İçin Otobüste Koltuk İstenirse 02-06 Yaş Çocuk Fiyatı Uygulanır. 0-7 Yaş Çocuklar Ek Hizmet Bedeli Ödemez.

4- Koltuk Numaraları Kuraya Göre Belirlenir. Yeni yıldan itibaren ödeme esnasında koltuk numarası seçilecektir.

5-Ekstra Turlar, Kişi Sayısına Bağlı Olarak Hareket Eder. Ekstra Bir Turun Gerçekleşmemesi Halinde Misafirin Tazminat Hakkı Doğmaz. Bu Durumda Boyacıoğlu Turizm’in Bir Sorumluluğu Yoktur. Ekstra Tur Fiyatları Değişebilir. Bu Durumda Misafirin Turu Satın Aldığı Tarih Değil, Turun Hareket Ettiği Tarih Dikkate Alınır. Tura Gidilen Dönemdeki Ekstra Tur Fiyatı Geçerli Olur. Misafir Bunu Kabul Ederek Turu Satın Almıştır.

6-Tur Programında Saatler, Normal Hava ve Yol Koşullarına Göre Hesaplanmış Olup, Olası Gecikmelerde, Boyacıoğlu Turizm Sorumluluğu, Misafirin İse Tazminat Hakkı Yoktur.

7-Tur Konaklama Bölgelerinde ve Otellerinde Yoğunluğa Göre Aynı Standartlarda Olmak Kaydı İle Değişiklik Yapılabilir.

8-Tur Öncesi ya da Tur Esnasında Hava Muhalefeti Nedeniyle Yapılamayan Turlardan Boyacıoğlu Turizm’in Sorumluluğu Yoktur.

9 -Uçaklı Turlarda Boyacıoğlu Tur Yoğunluğa Bağlı Olarak ve Programı Aksatmamak Kaydıyla; Havalimanı, Havayolu Şirketi ve Uçuş Saati Değiştirme Hakkını Saklı Tutar.

10-Yurtdışı gezilerinde en az 6 ay süreli ve Yasal olarak geçerli pasaport olması mecburidir. Misafir pasaportlarının hasar görmemiş/yıpranmamış/yırtılmamış olması zorunludur. Kişilerin gidilecek ülkelere giriş için gerekli olan yasal yükümlülükleri yerine getirmeleri zorunludur. Geçerlilik tarihi geçmiş olan Pasaportlardan kaynaklı turun gerçekleşmemesi durumlarında Sorumluluk Misafirlerimize aittir.

11-Boyacıoğlu Turizm Yolcu ile konsolosluk arasında aracı konumundadır. Konsolosluk gerekli gördüğü durumlarda vize vermeme hakkına sahiptir, Yolcunun vize alamaması ile ilgili olarak Boyacıoğlu Turizm’in hiçbir sorumluluğu yoktur. Boyacıoğlu Turizm sadece Aracı kurum görevini üstlenmektedir. Şahsi vize başvurularında Boyacıoğlu Turizm’in herhangi bir yaptırımı ve sorumluluğu bulunmamaktadır. Tüketiciler bu şartları kabul ederek tura kayıt yaptırmışlardır.

12-Tura iştirak eden kişilerin, şahsi eşyaları, çantaları, valizleri kendi sorumluluğunda olup, unutulan/kaybolan/çalınan eşyalardan Boyacıoğlu Tur sorumlu değildir. Unutulan eşyaların bulunma durumlarında Ülkeye ve/veya kişiye ulaştırılması sırasında yapılan masraflar eşya sahibine aittir.

13-18 yaş altı reşit sayılmayan çocukların anne veya babalarından biri veya ikisi ile beraber tura katılmadığı durumlarda, tura katılım için gerekli olan Muvafakatnamelerin seyahat sırasında kişilerin yanında bulundurulması zorunludur.

14-Kişilerin tura katılımlarındaki sağlık sorunları, hamilelik durumu, sürekli kullanımda bulundukları ilaçlar ile ilgili raporları yanlarında bulundurmaları gerekmektedir.

15-Sınır kapı geçişlerinde alınması zorunlu olan Çıkış harç pulu Tur öncesinde ilgili bankalardan alınabileceği gibi Sınır Kapılarında rahatlıkla temin edilebilir.

16-Sınır kapılarında oluşacak olan yoğunluklardan dolayı yaşanabilecek zaman kayıplarından Boyacıoğlu Turizm sorumlu değildir.

17-Seyahat edeceğiniz ülkedeki para birimine göre lütfen beraberinizde bu Ülkelere ait paralar bulundurunuz.

18-Bu Turun Hareketi İçin Minimum Katılımcı Sayısı 30 Olarak Öngörülmüştür. Yeterli Sayıda Çoğunluk Olmadığında Turu 3 Gün Önceden Haber Vermek Kaydı İle İptal Hakkı Boyacıoğlu Turizm’de Saklıdır. Turun İptali Durumunda Boyacıoğlu Turizm İptalini Bizzat Bildirmek Zorundadır. Yasal Süreç Olduğundan Tazminat Hakkı Yoktur. Ön Ödeme Tutarı Kayıt Tarihinde Rezervasyon Bedelinin Minimum % 30’dur. Turun Hareket Tarihinden 7 Gün Önce Kalan Tur Bedelinin Tamamlanması Gerekir.  En Son Sirkü Bir Önceki Sirküyü Geçersiz Kılar.

 

 

******** Bu turumuzda kademeli fiyat artışı vardır.********